PradžiaPageidavimų sąrašas (0)PaskyraKrepšelisAtsiskaityti

Prekių pristatymas

Pristatymo sąlygos
Užsakytas prekes, po apmokėjimo gavimo patvirtinimo, Jūsų nurodytu adresu pristatome per 1-3 darbo dienas visoje Lietuvoje. Prekės išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo.

Pristatymo būdai ir terminai
Formuodami užsakymą pasirinkite Jums tinkantį pristatymo būdą:

1.    Pristatymas į Jūsų pasrinktą paštomatą – prekių pristatymas per 1-3 d.d. :

  1. DPD paštomatą (siuntų atsiėmimo tašką);
  2. Omiva paštomatą;
  3. LP Express paštomatą.

Pasirinkus pristatymą į paštomatą, būtina nurodyti paštomato adresą (arbą numerį), kurį sužinosite paštomatų sąraše:
a) OMNIVA paštomatų sąrašas.
b) LP Express paštomatų sąrašas.

Siuntą iš paštomato privalu atsiimti per 2 paras, nuo pristatymo į paštomatą momento.

Pavyzdžiui: Jūs darote užsakymą antradienį, ir tą dieną padarote pavedimą. Trečiadienio rytą patikriname, ar gautas Jūsų mokėjimas, ir tą pačią dieną išsiunčiame prekes. Ketvirtadienį, pagal vežėjo deklaruojamus pristatymo terminus, Jūsų užsakymas jau turi būti pasirinktame terminale. Jei užsakymą darote penktadienį, tai Jūsų užsakymas bus atiduotas vežėjui tik pirmadienio rytą (t.y. kitą darbo dieną), ir prekių savo pasirinktame terminale sulauksite tik antradienį. Tad jei užsakymą darote savaitės pabaigoje, geriau rinkitės pristatymą registruota pašto siunta - prekių pristatymo operatyvumas bus tas pats.

3.   Pristatymas DPD kurjeriu – Jūsų nurodytu adresu. Prekių pristatymas per 1-3 d.d.


Pristatymo kaina
Pristatymo kaina  priklauso nuo Jūsų pasirinkto prekių pristatymo būdo ir nuo prekių, esančių pirkinių krepšelyje, svorio. Siuntinio kaina apskaičiuojama automatiškai.
Įdėję prekę į krepšelį, matysite prekių kainą, o siuntimo kainą galite pamatyti savo pirkinių krepšelyje paspaudus nuorodą Krepšelis, ir pasirinkus „Skaičiuoti pristatymo kainą“, kur išsirinksite galimus pristatymo būdus su jų kainomis.

Pristatymo kaina Lietuvoje:

2. Į DPD paštomatą (arba siuntų atsiėmimo tašką) (1-3d.d.):
    - iki 20 kg svorio – 2,60€

3. Į OMNIVA paštomatą (1-3 d.d):
    - iki 30 kg svorio – priklausomai nuo siuntos dydžio – 2,60€,  3,20€, arba 6,00€

4.  Į LP Express paštomatą (1-3 d.d):   
- iki 30 kg svorio – priklausomai nuo siuntos dydžio – 2,60€,  3,20€, arba 6,00€

5.   DPD kurjeris (1-3 d.d):
    - iki 30 kg svorio – 5,00€

Pristatymo kaina į ES valstybes:

    - iki 0,1 kg svorio – 3,95€
    - iki 0,5 kg svorio – 5,50€
    - iki 1 kg svorio – 7,53€
    - iki 2 kg svorio – 10,14€

Pristatymo kaina į ne ES valstybes:

    - iki 0,1 kg svorio – 3,95€
    - iki 0,5 kg svorio – 6,35€
    - iki 1 kg svorio – 10,45€
    - iki 2 kg svorio – 14,50€


Ištrauka iš Prekių pirkimo taisyklių:

6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis „Lietuvos pašto“, DPD, Omniva, LP Express paštomatų  ir "DPD" kurjerių paslaugomis.
6.4. Prekės Pirkėjui išsiunčiamos kitą darbo dieną, nuo apmokėjimo patvirtinimo.
6.5  Lietuvoje prekės, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, pristatomos per 1-5 darbo dienas. Siuntiniai į ES šalis pristatomi per 1–3 savaites, į ne ES šalis 2–5 savaites.
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.8. Pirkėjas privalo el. paštu  pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
6.9. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.